hos pappi

idag gick jag upp 6 på morgonen även om vi hade sovmorgon. så hade jag värkligen inte det... dagen gick hur bra som helst. liten sov stund på NO men det tar jag igen :) efter skolan åkte bella & jag till stinsen där vi såg värsta rean på ur & penn. så vi köpte lite... och inne i affären kom annas syster ( kompis) caroline winberg. tror hon heter så men hon iallfall modell... först trodde jag inte på bella när hon sa att det var hon sen när jag såg henne kände jag igen henne. sen gick vi in i några affärer sen hem igen. vi sa hej då på sollentuna och tog skilja vägar haha. i morgon är det skola igen & jag behöver inte gå upp så tidigt som jag behövde i morsse! kisses /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0