bra betyg = dålig plåga

äntligen en låg pause från pluggandet. dagen har inte varit speciell, bara plugg. eller förutom godis ätadet så har det varit det. vi har spanska & so prov på måndag. jag blir över stressad & det gör så det känns som om jag inte kan någonting! jag skulle igentligen bara viljat slappa i stinsen & spendera pengar men men... ikväll vet jag inte vad jag ska ta vägen! jag önskar jag hade lite hudprudukter som amanda men dom har i stortsätt tagit slut så det är nog dags att köpa nytt.. jag fick mammas kalender idag. alltså hon använder inte sin & så behöver jag en ny för jag tycker inte om den jag fick. och mammas var mycket mindre och jag tänkte att jag behöver ju inte skriva så mkt för i min almenacka så är det bara en trejedel som är skrivet. men nu i den hära lilla så är den propfull på engång.. mhm! nu vill jag bara slapp & inte tänka på något annat.


bella på grönalund i sommras!

LOVE FROM NATHALIE


Kommentarer
Postat av: bella

hihi, ja e ju fööör snygg asso..! (a)

2008-09-28 @ 16:04:55
URL: http://issaochbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0