klassresa?

dagen gick bra, onödig nervös över alla prov vi har haft idag. men håll tummarna för att jag får bra resultat! kul att det är fler och fler som börja läsa vår blogg, fortsätt så & ge gärna lite tips hur vi ska för att ha dig kvar !
vår klass försöker samla in pengar till en klassresa i 9an, om jag själv ska ge ett svar hur det går så måste jag säga dåligt. ingen bryr sig! eller jo några, men det är inget seriöst arbete... hur ska man gör så att klass förstår? 3 av 30 personer vill inte åka men då behöver dom ju inte följa med? aja, jag vill värkligen åka på klassresa i slutet av 9an.
/Nathalie


Kommentarer
Postat av: bella

hahaha, fätt läskiga bilder! ja tkr eran blogg e fuuun, loooove

2008-09-29 @ 17:15:36
URL: http://issaochbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0