skolan går före!

dålig uppdatering? vet! men vissa veckodagar blir mycket i skolan & den går före allt, faktist! hinner inte sitta vid datorn eller har inte lust att skriva. men nu är jag här & tänker berätta lite. idag gick jag & bella till skolan, gick ganska snabbt men cykla är mkt bättre! vi hade gympa idag. vi hade orgentering.. så tråkigt & jobbigt så jag härre ville sitta på en mattelektion! faktist, det är en av dom värsta sakerna som finns. jag & bella yra runt i skogen i 30 min minst. ( bild&video längre ner) jag & bella gick till stinsen efter skolan. jag köpte ett par svarta jeans inne på bikbok. 99 kr! :)
runt halv 6 började vi vandra hemåt & när vi var påväg till busshållplatsen körde mathias förbi ( fasters kille) och hämtade upp oss. ska skriva klart min spanska nu!




bella på origenteringen :)




ingen seriös film, en test film kan man säga. & vi har inget att prata om så.. ah! haha

/Natta

Kommentarer
Postat av: bella

haha, jag älskar dig!

2008-09-10 @ 16:31:06
URL: http://issaochbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0